Recepta per veure-hi bé

ulleres

 

Estic molt contenta! Després de fer 3 mesos de classes i exercicis cada dia, he millorat la vista!

Ingredients

1 kg de “jo puc”

500 gr de constància

500 gr d’alegria

500 gr d’habits i alimentació

500 gr de curiositat

1 kg de relaxació i flexibilitat

1 kg de paciència amb un mateix i amb els incrèduls

A mí els exercicis que em van millor són els que m’ajuden a relaxar la musculatura dels ulls, la craneal i la de l’esquena. També ajuda deixar-se descansar quan un està cansat. Estem tan acostumats a forçar el nostre cos per sobre de les nostres possibilitats….

Faig exercicis en llevar-me, durant el dia, i al vespre. No fa falta fer grans coses. Un dels que més m’agraden és el sunning. Uns minuts amb els ulls tancats mirant el sol i fent l’infinit, quadres, cercles, dibuixos amb els ulls tancats. …

És per aixó que regalo unes ulleres amb graduació 5,5 (crec) dioptries de miopia i lentilles de 2,5 i 2,75 de miopia. És el que veieu a la foto.

Jo he tingut la gran sort de trobar unes professionals que hi creuen. La Teresa Duocastella d’Holocorm t’ajuden amb homeopatia, vitamines, exercicis, cromoterapia… La Mireia Segura, de Marenostrum, fa classes amb el sistema Bates. Hi ha molta bibliografia, Jo tinc alguns llibres que us puc deixar.

Responder

